ماسک ژله ای دیور Hydra Life

توضیحات کوتاه
ماسک ژله ای طراوت بخش هیدرا لایف دیور یک ماسک منحصر به فرد ساخته شده از مرکبات و ذرات هسته زردآلو بوده که به پوست شما جانی دوباره میبخشد و درخشنگی و طراوت آن را افزایش میدهد.

  • تحویل اکسپرس
  • پرداخت در محل
  • هفت روز ضمانت بازگشت
  • ضمانت کالا
  • پشتیبانی آنلاین

معرفی محصول

ماسک ژله ای طراوت بخش هیدرا لایف دیور یک ماسک فوق العاده تهیه شده از مرکبات است که در دو مرحله عمل میکند که در مرحله اول لایه برداری ملایم پوست را با عصاره مرکبات انجام داده و در مرحله دو با ذرات هسته زرد آلو عمل اسکراب را به پایان میرساند.

این ماسک مناسب برای پوست ها نرمال و مختلط میباشد و سبب افزایش درخشندگی و شفافیت پوست میشود و اثرات ناشی از خستگی را از چهره شما میزداید و پوستی با طراوت،پر انرژی و شاداب برای شما به ارمغان می آورد.

این محصول با لایه برداری سبب رفع تیرگی،ناهمواری و لکه های پوست می شود و پوستی یکدست و شفاف به شما هدیه میکند.

این ماسک بی نظیر در عرض سه دقیقه ، یک اسکراب دوتایی انجام میدهد که هم ملایم و هم قدرتمند بوده و بافت آن یک ژل غنی از آب است و پوست را هنگام استفاده دوباره احیا و زنده می کند.همچنین این محصول فاقد سولفات،پارابن،فتالات می باشد و کیفیت و سلامت آن تست شده است.

با استفاده از این محصول به خوبی میتوانید مشاهده کنید که پوستتان درخشان تر و شاداب تر شده است و بدون میکاپ نیز به طور طبیعی بسیار زیبا و جوان نشان میدهد.

حجم:

50 میلی لیتر

روش مصرف:

روی پوست کاملا تمیز پخش کنید و پس از گذشت سه دقیقه آن را با آب بشوئید.

نکته:

از این ماسک در ناحیه اطراف چشم و لب استفاده نکنید.   

نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.