عطر مو گیسو 50ml

ویژگی‌های ﻣﺤﺼﻮل
  • برند : گیسو
توضیحات کوتاه
عطر مو گیسو یک پرفیوم بی نظیر و لوکس میباشد که با عناصر موثر موجود در فرمولاسیون ویژه خود به خوبی از موهای شما محافظت میکند و موهایی خوش حالت،سالم و ابریشمی با رایحه ای دلنشین برای شما به وجود…

  • تحویل اکسپرس
  • پرداخت در محل
  • هفت روز ضمانت بازگشت
  • ضمانت کالا
  • پشتیبانی آنلاین

معرفی محصول

عطر مو گیسو یک پرفیوم رویایی و بی نظیر برای موهایتان است که غنی شده از عسل بوده که طراوت و رایحه ای بی نظیر برای موهایتان به ارمغان می آورد.

این محصول با رایحه ای زنانه و دلنشین که از نت های گل باغ زنبور میرصالحی تهیه شده است که روح و جانی دوباره به موهایتان میبخشد و احساس دلنشین و آرامی با رایحه طبیعی خود به شما هدیه میکند.

فرمولاسیون این عطر مو به گونه ای است که عنصر اصلی آن عسل بوده و حاوی ترکیبات مواد معدنی ،ویتامین ها،اسیدهای آمینه و آنتی اکسیدان ها بوده که مانند یک مرطوب کننده طبیعی عمل کرده و موهایی نرم و ابریشمی برای شما میسازد و رطوبت موهای شما را حفظ میکند در نتیجه یک آبرسان و ترمیم کننده عالی برای بافت و ساختار موهای شما میباشد.

با استفاده از این عطر مو به وضوح مشاهه میکنید که موهایتان صاف و درخشان شده و بافت و ساختار آن تقویت و تغذیه شده و دارای حالت طبیعی زیبا و جذابی است.

این محصول فاقد سولفات،پارابن،فتالات است و هیچ گونه آسیبی به موهایتان نمیرساند و  کورلتی فری (تست حیوانی ندارد) بوده ؛ همچنین برای انواع مو مناسب میباشد.

سایر ویژگی ها:

-مقاوم ساختن ساقه مو

-برطرف کننده وز مو و ضد استاتیک

-محافظت در برابر آسیب ناشی از نور خورشید، باد و عوامل زیست محیطی

-مناسب برای انواع مو

-نرم کننده و تقویت کننده فوق العاده مو

حجم:

50 میلی لیتر

روش مصرف:
می توانید به صورت روزانه بعد از استحمام و پس از خشک شدن موها را به آن آغشته نمایید، یا در هر زمانی به دلخواه به روی موهایتان اسپری کنید.

  • برند

    گیسو

نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.