عطر شنل ادوتویلت Bleu De Chanel

ویژگی‌های ﻣﺤﺼﻮل
  • برند : شنل
توضیحات کوتاه
عطر بلو شنل ادوتویلت(BLEU DE CHANEL) عطری با رایحه خنک و تلخ است. این عطر در سال 2010 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. ادکلن بلو شنل عطری مردانه و محبوب است. این ادو تویلت برای آقایانی که رایحه‌…

6,550,000 تومان

  • تحویل اکسپرس
  • پرداخت در محل
  • هفت روز ضمانت بازگشت
  • ضمانت کالا
  • پشتیبانی آنلاین

معرفی محصول

عطر بلو شنل ادوتویلت(BLEU DE CHANEL) عطری با رایحه خنک و تلخ است. این عطر در سال 2010 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. ادکلن بلو شنل عطری مردانه و محبوب است. این ادو تویلت برای آقایانی که رایحه‌ عطرهای تند و خنک را دوست دارند، یکی از بهترین گزینه‌ ها است. طراحی و فرمولاسیون این عطر توسط عطرساز مشهور «ژاک پولژ» (Jacques Polge) انجام شده است.
در هنگام طراحی این محصول بیشتر از هر چیز دیگری به منحصر بفرد بودن و تک بودن آن تکیه شده است. رایحه ی آن بگونه ایست که فرد را از حالت رخوت و خستگی به تحرک و جنبش وا می دارد . شرکت Chanel برای این عطر شعار جالبی ساخته است(غیرقابل‌پیش‌بینی باشید). تا زمانی که رایحه‌ این عطر به مشامتان نرسد، دلیل انتخاب این شعار را درک نخواهید کرد.
رایحه ی این محصول از ترکیب عصاره های مرکبات، چوب معطر و گل میباشد. نت اولیه ی آن عود ، یاسمن، لادن، جوز، زنجبیل، فلفل فرنگی شیرین، سدر گریپ فروت، نعناع هندی، مرکبات، نعناع، چوب صندل سفید و خس خس می باشد که بدنبال آن آرتمیزیا و در پایان مجددا آرتمیزیا را استشمانم میکنیم. رایحه ی مرموز و اسرار آمیز این عطر آن را به یکی از محصولات جاودانه ی جهان تبدیل کرده است. ادو تویلت مردانه‌ Bleu De Chanel با بوی تند و خنکش برای روزها و شب‌های بهاری و تابستانی مناسب است.
رایحه ابتدایی: گریپ فروت، لیمو، پرتقال، نعناع، جوز، فلفل قرمز
رایحه میانی: گل یاس، زنجبیل، درخت سدر، درخت خس خس
رایحه پایانی: رزین لبدانوم، رزین کندر هندی، درخت پچولی، چوب صندل
طبع: خنک و تلخ
گروه بویایی: چوبی معطر
عطار: ژاک پولجه
جنسیت: مردانه
نوع عطر: ادو تویلت
فصل: فصول گرم
ماندگاری: بسیار خوب
پراکندگی: متوسط

حجم: 100 میلی لیتر

  • برند

    شنل

نظرات کاربران

شما هم می‌توانید در مورد این کالا نظر بدهید
افزودن نظر جدید
امتیاز محصول
0 از مجموع 0 امتیاز

دیدگاهی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.